Обсуждение Citroen C5 Aircross
Відверто я взагалі не розумію нафіга французи прибрали з цієї машини 2л пижовський DW10 двигун? Плагін-гібрідна буде вартувать як Lexus NX 300h при всій повазі до Citroen його за 50 000+ майже ніхто не купе.
А 1,5л дизиль та 1,2 турбобензин для такої машини відверто слабкі!
Чи це натяк, хочети впевненності купуйте Peugeot 5008!! за 42 000 - 46 000 баксів?
Так в цій ціновій категорії є Toyota RAV4 Hybrid и дизильні Skoda Kodiaq і Volkswagen Tiguan так в цих авто і кліренс білший і привід повний а у Skoda Kodiaq ще й салон значно більший ...
На що французи розраховують не зрозуміло...
Или они думают "сохранить лицо" а потом договориться ...
IvanSidorov, двигун DW10 нажаль вже ніяк не дотягти до норм євро 6.3. Вони зробили все можливе, щоб дотягнути його до євро 6.2 і така версія з'явиться в Україні але не надовго. Але до 6.3 його вже не дотягнути ніяк. Євро норми 6.3 в ЄС вже вступили в силу, авто з 6.2 нормами там продавати не будуть. Тому і знімають двигун з конвеєру, бо залишати його виробництво заради декількох країн, фінансово не можуть собі дозволити. Тому от і така ситуація, прикро але що робити. З Пежо 3008/5008 його також приберуть. 1.5 їде нормально, можете спробувати його на Опель Грандланд, так це не літак але норм. Тяги вистачає.
+4ОТВЕТИТЬ3xcool, тобто норми євро 6.3 похоронять майже весь автопром ? ((((
От я не впевненний що на теплоходах, тепловозах і фурах , кругом норма євро 6.3...
ну от не впевненний , а що сама ці дизильні види траспорту є самими вживанними в бізнесі це факт ... і щось я не чув що мол давай перебудовувати весь біснес траспорт на 6.3..
У мене у самого авто з 2л пижовський DW10 двигун.. і нормою Євро 5..., чудовий двигун
Я все розумію але 46.865 $ за Citroen C5 Aircross, навіть гібридний, це занадто!
а все шо занадто то не здраво.
Але те що залишили 2л DW10 від Пижика, мій респект!
я вважаю що норма євро 6.2 нам ще років на 10 вистачить.