Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C5 Aircross 2019 года


Автомобиль: Citroen C5 Aircross 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3000 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Шайн
Автор: mister sambor (Украина, Львов)   24.06.2020
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.2 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Спочатку про цифри і рейтинги. Машина закінчує обкатку, цифри мабуть зміняться.

Витрата палива по місту (99% поїздок) при неспішному драйві цілком може вкластися і менше 7 літрів. Бувало навіть 5.9. Якщо без пробок. По трасі - це була поїздка Львів-Київ. Київ - Львів. Середня швидкість 115 км/год. А середня витрата - по бортовому комп'ютеру.

По ходовій поставив 4 із 5 з причини трошки жорсткішої поведінки підвіски дизельної версії на гострих стиках і таких же ямках.

На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно. І без якогось великого шуму. Правда довго так я не їхав - мені цілком вистачало 120 - 130 км/год.

Тепер по суті. Авто вибирав по таких параметрах:

1. компактний кросовер (дружина хотіла саме це).
2. дизель, який має бути надійним, потужним, динамічним, економним.
3. АКПП (надійна і комфортна Айсін на 8 ступенів тут прекрасно вписалася).
4. Інтер'єр має бути не нудним (в ідеалі красивим), якісним і комфортним. Ідеал, я вважаю, попався.
5. Розмір салону, багажника і практичність. На рівні розумної достатності.
6. Екстер'єр - тут не настільки для мене було критично, але вважаю і тут практично ідеал.
7. Ціна (в кредит на рік, щоб можна було вкластися).

По всіх цих параметрах Сітроен С-5 Ейркрос в мене перед покупкою відразу попав в пріоритет. Тест-драйв переконав в правильності оцінки. Три місяці експлуатації повністю підтвердили.

Тепер коротко враження.

Любуюсь. В статиці машиною зовні. В середині салоном. Дизайнери робили екстер'єр і салон з любов'ю і гордістю. В мене сірий платиновий колір, чорний дах. Виглядає дуже стильно. Мужики на БМВ Х-5 іноді аж голови вивертають при зустрічі)) реально. В середині дуже зручно. Особливо сподобалась можливість підключити по Андроїд Авто смартфон. Працює в т.ч. голосовий секретар. Круто! Не кажучи про навігацію з підказками про поліцію і перешкоди на дорозі.

По місту по бруківці йде мягенько. Шумка прекрасна (+ лобове скло і бокові передні ламіновані), а колісні арки я ще додатково зашумив. На трасі взагалі пісня. Особливо зручно, що мотор не задушений екологією. Під педаллю газу запасу неміряно. При потребі на трасі фури обганялися легко і невимушено. При цьому середній розхід - див. вище.

Повно електронних помічників. Дуже коректних. Наприклад утримання в полосі руху - дуже делікатно довертає у свою полосу. Але при потребі так само коректно дозволить перетнути полосу без включення повороту, якщо "наполягаєш".

По кількості електроніки - гаджет на колесах. Я поки лише електронну панель приладів ніби освоїв. До речі - одночасно і дуже модерново виглядає і цілком наглядно і зручно.

З мінусів - камера заднього виду. Плюс, що є. Причому плюс жирний! Але вона має кілька алгоритмів роботи і один з них - віртуальний огляд 360 градусів. Не зручний, як для мене. Крім того, передня камера (яка зчитує дорожні знаки) як по мені могла б використовуватися і для паркування передом якось доцільніше в програмному забезпеченні.

Ще з мінусів - руль і задні сидіння не обігріваються. Але на задніх сидіннях в мене як правило ніхто не сидить а взимку рукавички вирішать проблему руля.

Дуже приємно здивувала керованість. Машинка розвертається мало не на місці. Рулиться точно і безпечно. Посадка висока (для мене плюс). Обзорність через салонне дзеркало така собі, але бокові дзеркала плюс слідкування і позначення перешкод в сліпих зонах допомагають.

Одним словом - їжджу і радуюсь.

Плюсы автомобиля: Мотор, АКПП, салон, дизайн, ходова.

Минусы автомобиля: Окремі (не основні для мене, я ними не користуюся) алгоритми роботи камери заднього виду.

Совет покупателю: Не вестися на авторитетні забобони про французів. Визначатися самостійно після того, як в автосалоні все подивитесь і коли проїдетесь на тестдрайві. Менеджер салону звісно запропонує оцінити підвіску на ямах. Бо це варто оцінити. Але їздити вам прийдеться не по ямах в основному. Тому постарайтесь оцінити керованість, динаміку, шумоізоляцію, комфорт, красоту нарешті. Все це вартує вашої уваги і вашого захоплення.

В тот же день mister sambor дописал: Фари. Фул-лед. Настільки класне ближнє світло, що дальнім я майже не користувався навіть на трасі. Пр маневрах протитуманки підсвічують сторону повороту, що дуже зручно. Освітлення включається автоматично. Електропривід дверей багажника - дуже класно працює. Реагує моментально, відкриває без затримок. Сидіння - це окрема красота. Як по вигляду, так і по відчуттях. Після 600 км. траси таке враження, що ніби й не проїхав стільки. Дійсно "адвансед комфорт"! І взагалі французи втерли носа багатьом конкурентам цією моделлю. Вони доказали, що можуть бути на вершині інженерної, а не тільки дизайнерської думки.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

tyrameb  

Добрый день, уважаемые владельцы С5 эиркросса.
Планирую купить данную машину.
Как писал один из пользователей, защёлки ремней безопасности задних сидений немного врезаются в пятую точку.
Кому-то удалось решить этот вопрос? Если да, то поделитесь, пожалуйста, Вашими методами.
Заранее спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

tyrameb, заняться спортом и уменьшить ширину задней точки А по делу: или прикрыть чем-то или смириться. Да и ремнемя надо пользоваться, тогда уж точно не будут впиваться

+3ОТВЕТИТЬ  
b.i.s.  

Михаил Звягин, та й так невелика наче В C3 Aircross застібки притоплені в сидіння та не заважають. Чому аналогічно не можна було зробити в C5-му - загадка.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Прошу вибачення у читачів за те, що при написанні цього відгуку по неуважності забув про свій інший відгук тут же практично відразу після покупки. Але враження за цей час від машинки не змінилися. Вона дарує не тільки відчуття комфорту (і це факт), але й відчуття впевненості, безпеки і відвертого кайфу. І я по доброму готовий заздрити всім, хто тільки почне такі відчуття отримувати після покупки Citroen C5 Aircross.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Согласен. Пятую точку не стоит раскатывают до размеров пятой авеню.))

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C5 Aircross: Когда «кактусы» были большими
Когда «кактусы» были большими

C5 Aircross позволил Citroen распрощаться с имиджем маргинальной марки: спустя полтора десятка лет после того, как кроссоверы стали массово входить в обиход, французы наконец-то выпустили свой «паркетник» – C-Crosser и C4 Aircross, перелицованные из Mitsubishi Outlander и Mitsubishi ASX, не в счёт.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C3 Picasso 2015 Citroen C3 Picasso 9.800$ 2015 111.000 км
Citroen Xsara Picasso 2002 Citroen Xsara Picasso 3.600$ 2002 337.000 км
Citroen C4 2006 Citroen C4 5.799$ 2006 154.000 км
Citroen C1 2008 Citroen C1 5.950$ 2008 83.000 км
смотреть все
объявления