Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C5 Aircross 2019 года


Автомобиль: Citroen C5 Aircross 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3000 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Шайн
Автор: mister sambor (Украина, Львов)   24.06.2020
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.2 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Спочатку про цифри і рейтинги. Машина закінчує обкатку, цифри мабуть зміняться.

Витрата палива по місту (99% поїздок) при неспішному драйві цілком може вкластися і менше 7 літрів. Бувало навіть 5.9. Якщо без пробок. По трасі - це була поїздка Львів-Київ. Київ - Львів. Середня швидкість 115 км/год. А середня витрата - по бортовому комп'ютеру.

По ходовій поставив 4 із 5 з причини трошки жорсткішої поведінки підвіски дизельної версії на гострих стиках і таких же ямках.

На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно. І без якогось великого шуму. Правда довго так я не їхав - мені цілком вистачало 120 - 130 км/год.

Тепер по суті. Авто вибирав по таких параметрах:

1. компактний кросовер (дружина хотіла саме це).
2. дизель, який має бути надійним, потужним, динамічним, економним.
3. АКПП (надійна і комфортна Айсін на 8 ступенів тут прекрасно вписалася).
4. Інтер'єр має бути не нудним (в ідеалі красивим), якісним і комфортним. Ідеал, я вважаю, попався.
5. Розмір салону, багажника і практичність. На рівні розумної достатності.
6. Екстер'єр - тут не настільки для мене було критично, але вважаю і тут практично ідеал.
7. Ціна (в кредит на рік, щоб можна було вкластися).

По всіх цих параметрах Сітроен С-5 Ейркрос в мене перед покупкою відразу попав в пріоритет. Тест-драйв переконав в правильності оцінки. Три місяці експлуатації повністю підтвердили.

Тепер коротко враження.

Любуюсь. В статиці машиною зовні. В середині салоном. Дизайнери робили екстер'єр і салон з любов'ю і гордістю. В мене сірий платиновий колір, чорний дах. Виглядає дуже стильно. Мужики на БМВ Х-5 іноді аж голови вивертають при зустрічі)) реально. В середині дуже зручно. Особливо сподобалась можливість підключити по Андроїд Авто смартфон. Працює в т.ч. голосовий секретар. Круто! Не кажучи про навігацію з підказками про поліцію і перешкоди на дорозі.

По місту по бруківці йде мягенько. Шумка прекрасна (+ лобове скло і бокові передні ламіновані), а колісні арки я ще додатково зашумив. На трасі взагалі пісня. Особливо зручно, що мотор не задушений екологією. Під педаллю газу запасу неміряно. При потребі на трасі фури обганялися легко і невимушено. При цьому середній розхід - див. вище.

Повно електронних помічників. Дуже коректних. Наприклад утримання в полосі руху - дуже делікатно довертає у свою полосу. Але при потребі так само коректно дозволить перетнути полосу без включення повороту, якщо "наполягаєш".

По кількості електроніки - гаджет на колесах. Я поки лише електронну панель приладів ніби освоїв. До речі - одночасно і дуже модерново виглядає і цілком наглядно і зручно.

З мінусів - камера заднього виду. Плюс, що є. Причому плюс жирний! Але вона має кілька алгоритмів роботи і один з них - віртуальний огляд 360 градусів. Не зручний, як для мене. Крім того, передня камера (яка зчитує дорожні знаки) як по мені могла б використовуватися і для паркування передом якось доцільніше в програмному забезпеченні.

Ще з мінусів - руль і задні сидіння не обігріваються. Але на задніх сидіннях в мене як правило ніхто не сидить а взимку рукавички вирішать проблему руля.

Дуже приємно здивувала керованість. Машинка розвертається мало не на місці. Рулиться точно і безпечно. Посадка висока (для мене плюс). Обзорність через салонне дзеркало така собі, але бокові дзеркала плюс слідкування і позначення перешкод в сліпих зонах допомагають.

Одним словом - їжджу і радуюсь.

Плюсы автомобиля: Мотор, АКПП, салон, дизайн, ходова.

Минусы автомобиля: Окремі (не основні для мене, я ними не користуюся) алгоритми роботи камери заднього виду.

Совет покупателю: Не вестися на авторитетні забобони про французів. Визначатися самостійно після того, як в автосалоні все подивитесь і коли проїдетесь на тестдрайві. Менеджер салону звісно запропонує оцінити підвіску на ямах. Бо це варто оцінити. Але їздити вам прийдеться не по ямах в основному. Тому постарайтесь оцінити керованість, динаміку, шумоізоляцію, комфорт, красоту нарешті. Все це вартує вашої уваги і вашого захоплення.

В тот же день mister sambor дописал: Фари. Фул-лед. Настільки класне ближнє світло, що дальнім я майже не користувався навіть на трасі. Пр маневрах протитуманки підсвічують сторону повороту, що дуже зручно. Освітлення включається автоматично. Електропривід дверей багажника - дуже класно працює. Реагує моментально, відкриває без затримок. Сидіння - це окрема красота. Як по вигляду, так і по відчуттях. Після 600 км. траси таке враження, що ніби й не проїхав стільки. Дійсно "адвансед комфорт"! І взагалі французи втерли носа багатьом конкурентам цією моделлю. Вони доказали, що можуть бути на вершині інженерної, а не тільки дизайнерської думки.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

tyrameb  

Добрый день, уважаемые владельцы С5 эиркросса.
Планирую купить данную машину.
Как писал один из пользователей, защёлки ремней безопасности задних сидений немного врезаются в пятую точку.
Кому-то удалось решить этот вопрос? Если да, то поделитесь, пожалуйста, Вашими методами.
Заранее спасибо!

+1ОТВЕТИТЬ  
Михаил Звягин  

tyrameb, заняться спортом и уменьшить ширину задней точки А по делу: или прикрыть чем-то или смириться. Да и ремнемя надо пользоваться, тогда уж точно не будут впиваться

+4ОТВЕТИТЬ  
b.i.s.  

Михаил Звягин, та й так невелика наче В C3 Aircross застібки притоплені в сидіння та не заважають. Чому аналогічно не можна було зробити в C5-му - загадка.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Прошу вибачення у читачів за те, що при написанні цього відгуку по неуважності забув про свій інший відгук тут же практично відразу після покупки. Але враження за цей час від машинки не змінилися. Вона дарує не тільки відчуття комфорту (і це факт), але й відчуття впевненості, безпеки і відвертого кайфу. І я по доброму готовий заздрити всім, хто тільки почне такі відчуття отримувати після покупки Citroen C5 Aircross.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Согласен. Пятую точку не стоит раскатывают до размеров пятой авеню.))

+3ОТВЕТИТЬ  
IvanSidorov  

"На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно." -- це не прикрита брехня!!! Як би я не був власником C5 Aircross , можливо я б з вами і не сперичався. Але даруйте!! І цій автівці по заду звичайнісінька балка, і на виликих швидкостях я би не радив закладати в досить крутих поворотах... машину в бік тягне ого-го... по прямі так цілком погоджуюсь їде добре , але коли на швидкості потрібно крутити кермом до 110км/г ще більш менш , а вже більше там кермом дуже вже не попрацюєшь , балка і досить високий центр ваги даються в знаки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

IvanSidorov, Ану, ще раз прочитайте, що написали. Траса. Львів - Київ. Я по ній їздив поки що 2 раз туди і назад. На прямих участках, дебагатополосний рух, пробував їхати якийсь час більше 170. Що тут брехливого? Тим більше, що по спідометру десь до 210. Я ж не писав про слалом на 170. А те, що позаду балка - на трасі при хорошому асфальті і рівному учаснику - ніяких проблем.
Те, що після 110 км/год кермом не дуже покрутиш - це не аргумент, бо після 110 кермо дійсно не дає можливості різко маневрувати, і це правильний елемент безпеки, а не недолік керма)))
Про "закладання в крутих поворотах" це Ваша версія, а не моя. Я писав не про Феррарі і від нього нема чого очікувати керованості Порше на швидкості. А як для масового сегмента середньорозмірних кросовера його керованість цілком надійна і комфортна на розумних швидкостях. Здуру, звичайно, можна і лом зігнути.
Тому ще раз і великими буквами: Сітроен С5 Ейркрос 2,0 дизель на трасі (автобан, ферштейн?) їде спокійно і безпечно.
Хоча дурням безпеку не гарантує.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C5 Aircross: Когда «кактусы» были большими
Когда «кактусы» были большими

C5 Aircross позволил Citroen распрощаться с имиджем маргинальной марки: спустя полтора десятка лет после того, как кроссоверы стали массово входить в обиход, французы наконец-то выпустили свой «паркетник» – C-Crosser и C4 Aircross, перелицованные из Mitsubishi Outlander и Mitsubishi ASX, не в счёт.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 24.000$ 2020 143.000 км
Citroen C5 Aircross 2020 Citroen C5 Aircross 24.000$ 2020 143.000 км
Citroen Jumper 2001 Citroen Jumper 2.777$ 2001 250.000 км
Citroen Berlingo 2021 Citroen Berlingo 17.400$ 2021 74.000 км
смотреть все
объявления