
Отзыв о Citroen C5 Aircross 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
Спочатку про цифри і рейтинги. Машина закінчує обкатку, цифри мабуть зміняться.
Витрата палива по місту (99% поїздок) при неспішному драйві цілком може вкластися і менше 7 літрів. Бувало навіть 5.9. Якщо без пробок. По трасі - це була поїздка Львів-Київ. Київ - Львів. Середня швидкість 115 км/год. А середня витрата - по бортовому комп'ютеру.
По ходовій поставив 4 із 5 з причини трошки жорсткішої поведінки підвіски дизельної версії на гострих стиках і таких же ямках.
На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно. І без якогось великого шуму. Правда довго так я не їхав - мені цілком вистачало 120 - 130 км/год.
Тепер по суті. Авто вибирав по таких параметрах:
1. компактний кросовер (дружина хотіла саме це).
2. дизель, який має бути надійним, потужним, динамічним, економним.
3. АКПП (надійна і комфортна Айсін на 8 ступенів тут прекрасно вписалася).
4. Інтер'єр має бути не нудним (в ідеалі красивим), якісним і комфортним. Ідеал, я вважаю, попався.
5. Розмір салону, багажника і практичність. На рівні розумної достатності.
6. Екстер'єр - тут не настільки для мене було критично, але вважаю і тут практично ідеал.
7. Ціна (в кредит на рік, щоб можна було вкластися).
По всіх цих параметрах Сітроен С-5 Ейркрос в мене перед покупкою відразу попав в пріоритет. Тест-драйв переконав в правильності оцінки. Три місяці експлуатації повністю підтвердили.
Тепер коротко враження.
Любуюсь. В статиці машиною зовні. В середині салоном. Дизайнери робили екстер'єр і салон з любов'ю і гордістю. В мене сірий платиновий колір, чорний дах. Виглядає дуже стильно. Мужики на БМВ Х-5 іноді аж голови вивертають при зустрічі)) реально. В середині дуже зручно. Особливо сподобалась можливість підключити по Андроїд Авто смартфон. Працює в т.ч. голосовий секретар. Круто! Не кажучи про навігацію з підказками про поліцію і перешкоди на дорозі.
По місту по бруківці йде мягенько. Шумка прекрасна (+ лобове скло і бокові передні ламіновані), а колісні арки я ще додатково зашумив. На трасі взагалі пісня. Особливо зручно, що мотор не задушений екологією. Під педаллю газу запасу неміряно. При потребі на трасі фури обганялися легко і невимушено. При цьому середній розхід - див. вище.
Повно електронних помічників. Дуже коректних. Наприклад утримання в полосі руху - дуже делікатно довертає у свою полосу. Але при потребі так само коректно дозволить перетнути полосу без включення повороту, якщо "наполягаєш".
По кількості електроніки - гаджет на колесах. Я поки лише електронну панель приладів ніби освоїв. До речі - одночасно і дуже модерново виглядає і цілком наглядно і зручно.
З мінусів - камера заднього виду. Плюс, що є. Причому плюс жирний! Але вона має кілька алгоритмів роботи і один з них - віртуальний огляд 360 градусів. Не зручний, як для мене. Крім того, передня камера (яка зчитує дорожні знаки) як по мені могла б використовуватися і для паркування передом якось доцільніше в програмному забезпеченні.
Ще з мінусів - руль і задні сидіння не обігріваються. Але на задніх сидіннях в мене як правило ніхто не сидить а взимку рукавички вирішать проблему руля.
Дуже приємно здивувала керованість. Машинка розвертається мало не на місці. Рулиться точно і безпечно. Посадка висока (для мене плюс). Обзорність через салонне дзеркало така собі, але бокові дзеркала плюс слідкування і позначення перешкод в сліпих зонах допомагають.
Одним словом - їжджу і радуюсь.
Плюсы и минусы автомобиля
Мотор, АКПП, салон, дизайн, ходова.
Окремі (не основні для мене, я ними не користуюся) алгоритми роботи камери заднього виду.
Совет покупателю
Не вестися на авторитетні забобони про французів. Визначатися самостійно після того, як в автосалоні все подивитесь і коли проїдетесь на тестдрайві. Менеджер салону звісно запропонує оцінити підвіску на ямах. Бо це варто оцінити. Але їздити вам прийдеться не по ямах в основному. Тому постарайтесь оцінити керованість, динаміку, шумоізоляцію, комфорт, красоту нарешті. Все це вартує вашої уваги і вашого захоплення.
В тот же день mister sambor дописал: Фари. Фул-лед. Настільки класне ближнє світло, що дальнім я майже не користувався навіть на трасі. Пр маневрах протитуманки підсвічують сторону повороту, що дуже зручно. Освітлення включається автоматично. Електропривід дверей багажника - дуже класно працює. Реагує моментально, відкриває без затримок. Сидіння - це окрема красота. Як по вигляду, так і по відчуттях. Після 600 км. траси таке враження, що ніби й не проїхав стільки. Дійсно "адвансед комфорт"! І взагалі французи втерли носа багатьом конкурентам цією моделлю. Вони доказали, що можуть бути на вершині інженерної, а не тільки дизайнерської думки.
Обсуждение отзыва

Добрый день, уважаемые владельцы С5 эиркросса.
Планирую купить данную машину.
Как писал один из пользователей, защёлки ремней безопасности задних сидений немного врезаются в пятую точку.
Кому-то удалось решить этот вопрос? Если да, то поделитесь, пожалуйста, Вашими методами.
Заранее спасибо!

tyrameb, заняться спортом и уменьшить ширину задней точки А по делу: или прикрыть чем-то или смириться. Да и ремнемя надо пользоваться, тогда уж точно не будут впиваться
+4ОТВЕТИТЬ"На швидкості за 170 км/год. на трасі їде спокійно і безпечно." -- це не прикрита брехня!!! Як би я не був власником C5 Aircross , можливо я б з вами і не сперичався. Але даруйте!! І цій автівці по заду звичайнісінька балка, і на виликих швидкостях я би не радив закладати в досить крутих поворотах... машину в бік тягне ого-го... по прямі так цілком погоджуюсь їде добре , але коли на швидкості потрібно крутити кермом до 110км/г ще більш менш , а вже більше там кермом дуже вже не попрацюєшь , балка і досить високий центр ваги даються в знаки.
+1ОТВЕТИТЬ



объявления